فایل کاربردی پیوند مدیریت استراتژیك هزینه‌ها و مدیریت استراتژیك بازاریابی 31 صفحه

قبل از اینکه به صفحه دانلود بروید پیشنهاد می کنیم قسمتی از متن و توضیحات پیوند مدیریت استراتژیك هزینه‌ها و مدیریت استراتژیك بازاریابی را در زیر مطالعه نمایید.

پیوند مدیریت استراتژیك هزینه‌ها و مدیریت استراتژیك بازاریابی

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 31

حجم فایل: 17 کیلو بایت

پیوند مدیریت استراتژیك هزینه‌ها و مدیریت استراتژیك بازاریابی

سودآوری، رویا و آرزوی همه‌ی شركت‌ها و مدیران است، اما مانع بزرگی به‌نام هزینه‌ها، می‌تواند تمام رویا‌ها و آرزوهای یك شركت را دست نیافتنی كند. وقتی نمودارها روند صعودی هزینه‌های سازمان را نمایش می‌دهند نه تنها نشان می‌دهند كه سلامت سازمان در خطر است بلكه می‌توانند زنگ‌ها را برای مدیران نیز، به‌ صدا در آورند. هزینه، نزد مدیران وسهام داران، واژه‌یی دوست داشتنی به شمار نمی‌رود. اما همان‌قدر كه صاحبان شركت‌ها نسبت به هزینه‌ها حساسیت نشان می‌دهند، مشتریان نیز احساسی مشابه نسبت به واژه‌ی ” قیمت ” دارند. در دنیای كسب و كار، هرچه شرایط رقابتی‌تر می‌شود، اهمیت مسائلی چون كیفیت، قیمت و زمان تحویل به‌ شدت افزایش می‌یابد.

امروزه سازمان‌ها باید هر چه سریع‌تر كالاهایی باكیفیت و قیمت مناسب را به بازار عرضه كنند و گرنه در عرصه‌ی رقابت حرفی برای گفتن نخواهند داشت. در بازاریابی مدرن نیز، برآورده ساختن نیاز مشتریان، مسیر استراتژیك شركت‌ها به شمار می‌رود. با نگاهی ساده به آمیخته‌ چهارگانه‌ بازاریابی در‌می‌یابیم كه قیمت (Price)، یكی از عناصر مهم آن به شمار می‌رود. به عبارت دیگر می‌توان گفت مشتری برای تصمیم گیری در مورد خرید كالا تنها به محصول و كیفیت آن نمی‌اندیشد بلكه مناسب بودن قیمت را نیز در نظر دارد. بنابراین ضرورت دارد كه شركت‌ها برای كسب موفقیت در بازار، برنامه‌یی جامع و هوشمندانه برای قیمت گذاری و همچنن انطباق با قیمت‌های رقابتی بازار داشته باشند.

فایل مفید دیگر:  فایل کاربردی گزارش کارآموزی حسابداری (شناخت كلیه پرداختها اعم از حقوق پایه،مزایا و پاداش كارمندان ایرانی و خارجی) 74 صفحه

از سوی دیگر، ترفندهای مهمی در حسابداری مدیریت ارائه شده است كه می‌تواند سازمان‌ها را در حفظ توان رقابتی خود در بعد قیمت، یاری دهد. تكنیك‌هایی مانند هزینه‌یابی برمبنای فعالیت (ABC)، هزینه یابی هدف (Target Costing)، هزینه‌یابی كایزن و غیره، رویكردهایی نوین در حسابداری مدیریت، درمقایسه با هزینه یابی سنتی، به شمار می‌روند. این نوشتار به معرفی تكنیك هزینه‌یابی هدف و كاربرد آن در مدیریت هزینه‌ها خواهد پرداخت.

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” پیوند مدیریت استراتژیك هزینه‌ها و مدیریت استراتژیك بازاریابی ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – پیوند مدیریت استراتژیك هزینه‌ها و مدیریت استراتژیك بازاریابی – با کلمات کلیدی زیر مشخص گردیده است:
پیوند مدیریت استراتژیك هزینه‌ها و مدیریت استراتژیك بازاریابی

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *