فایل کاربردی بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری 18 صفحه

قبل از اینکه به صفحه دانلود بروید پیشنهاد می کنیم قسمتی از متن و توضیحات بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری را در زیر مطالعه نمایید.

بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 18

حجم فایل: 16 کیلو بایت

بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

چكیده:

بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود كه در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یكدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، تركیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون كه بر تلاش ها ی بازار یابی اثر می‌گذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می شوند كه عبارتند از: محصول، توزیع، قیمت و ترویج یا گسترش محصول (سیاستهای تشویقی). برای اطمینان یافتن از اینكه همه تلاش ها در راه تأمین هدفهای كوتاه مدت و بلند مدت سازمان انجام شود باید برای بازاریابی خدمات ، برنامه هایی تهیه كرد. كار تهیه یك برنامه موفق بازار یابی با تجزیه و تحلیل عوامل محیطی شروع می شود و باید به عوامل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی توجه كرد . در این راه باید روند بازار و روند رقابت را تجزیه و تحلیل نمود. در برنامه بازار یابی شیوه بخش بندی بازار ، هدفهای كوتاه مدت و استراتژیك و سرانجام برنامه های عملی برای تأمین هدف های مورد نظر مشخص می شود.

واژگان كلیدی: بازاریابی خدمات- جهانگردی یا گردشگری- جهانگرد یا گردشگر- آمیخته‌ی بازاریابی

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری ” نمودید تشکر می کنیم

فایل مفید دیگر:  فایل کاربردی دانلود پاورپوینت اقلام مربوط بهای تمام شده و تصمیم گیری(فصل چهارم کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ) 48 صفحه

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری – با کلمات کلیدی زیر مشخص گردیده است:
بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *